ZP_71_16 licytacja elektroniczna, zmiana terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na 19.10.2016 r., godz. 11:00 21/11/16 Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy (znak sprawy ZP-71/16). Dokument data zamieszczenia Ogłoszenie o zamówieniu (Plik pdf 1540 KB)Instrukcja dla Wykonawców - opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej (Plik doc 64 KB)Załącznik nr 1: Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Plik doc 26 KB) Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Plik doc 19 KB) Załącznik nr 3: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Plik doc 22 KB) Załącznik nr 4: Wykaz wykonanych usług (Plik doc 20 KB)Załącznik nr 5: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (Plik doc 15 KB)Załącznik nr 6: Projekt umowy (Plik doc 114 KB)Załacznik nr 1 do projektu umowy - Szczegółowy zakres czynności Wykonawcy oraz powierzchnie sprzątanych nieruchomości (Plik doc 51 KB)Załacznik nr 2 do projektu umowy - Wzór oświadczenia (Plik doc 16 KB)Załacznik nr 3 do projektu umowy - Formularz ofertowy(Plik doc 15 KB) 06.10.2016 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (Plik pdf 992 KB) Wnioski Wykonawców (Plik pdf 91KB) + Wyjaśnienia Zamawiającego (1) (Plik doc 54 KB)Zmieniony, obowiązujący projekt umowy (Plik doc 114 KB) 18.10.2016 r. Informacja – wykaz Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Plik doc 41 KB) 19.10.2016 r. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty - informacja o Wykonawcy, którego oferta zwyciężyła w licytacji elektronicznej (Plik pdf 10 KB) 09.11.2016 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Plik pdf 144 KB) 21.11.2016 r. Informacja o unieważnieniu postępowania. Brak