|
27/11/20
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego - 2022 rok.
Zgłaszanie projektów – od 1 grudnia 2020 r. do 25 stycznia 2021 r.
Ocena projektów – od 26 stycznia do 4 maja 2021 r., w tym:
- zamieszczenie w ESOG informacji o wyniku oceny projektów – 4 maja 2021 r.
Odwołania od niedopuszczenia projektów do głosowania – od 4 do 31 maja 2021 r., w tym:
- składanie odwołań – od 4 do 11 maja 2021 r.
- rozpatrywanie odwołań – od 4 do 31 maja 2021 r.
- zamieszczenie w ESOG informacji o wyniku rozpatrzenia odwołania i przekazanie jej projektodawcy – 31 maja 2021 r.
Głosowanie mieszkańców na projekty oraz ustalenie wyników głosowania – od 15 czerwca do 12 lipca 2021 r., w tym:
- głosowanie mieszkańców m.st. Warszawy na projekty – od 15 do 30 czerwca 2021 r.
- ustalenie wyników głosowania – od 1 do 12 lipca 2021 r.
Podanie do publicznej wiadomości wyników głosowania – 15 lipca 2021 r.
|