Zgodnie z artykułem 35 ustęp 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dziennik Ustaw z 2020 r. pozycja 65 z późniejszymi zmianami), Zarząd Dzielnicy Śródmieście sporządza i podaje do publicznej wiadomości wykaz, w którym umieszczony został lokal przeznaczony do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.
Wykaz ten wywiesza się na okres 21 dni w siedzibie Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43, a informacja o wywieszeniu wykazu publikowana jest w prasie i na stronie internetowej dzielnicy Śródmieście.
Po upływie sześciu tygodni od dnia podania wykazu do publicznej wiadomości Zarząd Dzielnicy Śródmieście, o ile nie wystąpią przeszkody formalno-prawne, podejmuje uchwałę w sprawie ogłoszenia przetargu na sprzedaż lokalu.
Poniżej znajdują się aktualne wykazy lokali przeznaczonych do sprzedaży w przetargu.