UWAGA - to jest tresć archiwalna.
Zakup wraz z sukcesywną dostawą papieru biurowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Śródmieście m st. Warszawy (znak sprawy ZP-3/19).
Numer postępowania | ZP-3/19 |
---|---|
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Rodzaj postępowania | Licytacja elektroniczna |
Termin składania ofert / wniosków upłynął: 13-02-2019 o godz. 10:00
|
|
Data otwarcia ofert / wniosków | 13-02-2019 10:30 |
Data wszczęcia postępowania | 04-02-2019 |
Załączniki:
Pobierz wszystkie załącznikiOgłoszenie o zamówieniu - data publikacji 04.02.2019 r.
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW - opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej: data publikacji 04.02.2019 r.
Informacja - wykaz Wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - data publikacji 13.02.2019 r.
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty - Informacja o Wykonawcy, którego oferta zwyciężyła w licytacji elektronicznej - data publikacji 5.03.2019 r.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - data publikacji: 20.03.2019 r.
Data modyfikacji: 20-03-2019 12:45
Historia zmian dokumentu
Historia zmian dokumentu
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się